Tilbage
Land
Tilbage
Mine køretøjer
-
Reservedele til din bil

-
Information
CITROËN Jumper I Van (244) biler: tekniske specifikationer, versioner og udstyrsniveauer
Citroën Jumper I (244) er varebiler med 2 eller 3 sæder, som blev produceret mellem 2002 og 2006. De havde deres debut ved det Europæiske Vejtransportshow i Amsterdam. Alsidighed var en af de primære fordele ved disse biler. Varebilerne blev udbudt med forskellige variationer af akselafstand og taghøjde. Kunden kunne vælge mellem op til 20 versioner i alt. På vores internetside kan du købe løsdele til Citroën Jumper I (244) til en pris der er til at betale. Få opdateringer om vores kampagner og gå ikke glip af muligheden for en god handel.
Tekniske karakteristika for Citroën Jumper I (244)
Citroën Jumper I (244) varebiler kunne have kort (2850 mm), middel (3200 mm) eller lang (3700 mm) akselafstand. Bilens længde var henholdsvis 4749 mm, 5099 mm eller 5599 mm. Bredden var 2024 mm. Højden kunne være 2150 mm, 2470 mm, 2725 mm eller 2860 mm. Lastrumskapaciteten var på nogle udgaver 14 m3. Glidende sidedøre og en traditionel bagdør med to klapper gav adgang til lastrummet.
Frontaffjedringen var selvstændig med MacPherson afstivere, den bagerste - afhængig med klapfjedre. Bremseskiver blev installeret på køretøjets frontaksel, tromler - på den bagerste. Bilen var beskyttet mod rust.
Lastrummet blev separeret fra førerkabinen med et skillerum af metal. Dette havde et særligt vindue til lastovervågning.
Primære udgaver
Rundt regnet 10 udgaver af Citroën Jumper I (244) varebiler blev sat i produktion gennem årene. De inkluderede både benzin- og dieseludgaver, og én kørte på gas. Bilerne kunne enten have forhjuls- eller firehjulstræk.
Disse varebiler var temmelig brændstoføkonomiske, og deres motorer demonstrerede fantastiske trækkraftkarakteristika. For eksempel 29CH 2.0 HDi udgaven med en 4-cylinder turboladet motor og almindeligt skinnebrændstofinjektionssystem brugte omkring 7,8 L brændstof i urban cyklus, 8,7 L - i kombineret cyklus og 10,2 - i ekstra urban cyklus. Et maksimalt torsionsmoment på 190 Nm blev opnået ved 1900 omdrejninger. Dette sørgede for en pålidelig opstart selv med fuld last. Varebilen kunne transportere en last på op til 1115 kg. Tophastigheden nåede 130 km/t.
Udstyrs niveauer for Jumper I (244)
Citroën Jumper I (244) varebiler havde kun det mest nødvendige udstyr. Derudover var mange af systemerne kun tilgængelige som tilkøb. Bilen havde hydraulisk kraftstyring, elektriske vinduer, antilåse-bremsesystem, elektriskjusterbare sidespejle, lydsystem, aircondition, fører- og passagerairbags, startspærrer og trækkraftkontrolsystem.