Reservedele Mercedes S211
Reservedele til Mercedes S211
-
Type E 220 T CDI (211.206, 211.606)Byggeår (Fra-til): 03.2003 - 07.2009
-
KropDriftsart
-
Ydelse [KW] 110Ydelse [HK] 150Kapacitet (ccm) 2148Zylinder 4
-
Ventil pr forbrændingskammerMotortypeGearkasse ---
-
Brændstoftype DieselForbrændingsmetode ...Bremsesystem ...
-
Type E 320 T CDI 4-matic (211.289)Byggeår (Fra-til): 03.2005 - 07.2009
-
KropDriftsart
-
Ydelse [KW] 165Ydelse [HK] 224Kapacitet (ccm) 2987Zylinder 6
-
Ventil pr forbrændingskammerMotortypeGearkasse ---
-
Brændstoftype DieselForbrændingsmetode ...Bremsesystem ...
-
Type E 280 T CDI 4-matic (211.284)Byggeår (Fra-til): 03.2005 - 07.2009
-
KropDriftsart
-
Ydelse [KW] 140Ydelse [HK] 190Kapacitet (ccm) 2987Zylinder 6
-
Ventil pr forbrændingskammerMotortypeGearkasse ---
-
Brændstoftype DieselForbrændingsmetode ...Bremsesystem ...
-
Type E 55 T AMG Kompressor (211.276)Byggeår (Fra-til): 07.2003 - 07.2009
-
KropDriftsart
-
Ydelse [KW] 350Ydelse [HK] 476Kapacitet (ccm) 5439Zylinder 8
-
Ventil pr forbrændingskammerMotortypeGearkasse ---
-
Brændstoftype BenzinForbrændingsmetode ...Bremsesystem ...
Bildele til andre MERCEDES-BENZ E-klasse modeller:
Reservedele bestseller til Mercedes S211
Mercedes S211 reservedelskatalog
De mest populære dækstørrelser der passer til Mercedes S211
Populære varer til MERCEDES-BENZ E-klasse T-modell (S211)
Det bedste tilbehør Mercedes S211
MERCEDES-BENZ E-klasse T-modell (S211) biler: tekniske specifikationer, versioner og udstyrsniveauer
Mercedes-Benz E-Klasse S211 biler er 5-dørs stationcars, som er produceret i Europa mellem 2003 og 2009. De blev præsenteret på Detroit Motor Show i januar, 2003. Motorbremser, adaptiv affjedring, fire-zone klimaanlæg og andre innovative teknologier, gjorde denne bil komfortabel og sikker. Et stort udvalg af modifikationer og masser af udstyr tillod, at enhver bilist kan tilpasse bilen fuldt ud til sine behov. Du kan købe reservedele til Mercedes-Benz E-Klasse S211 til rimelige priser i vores onlinebutik. Bestil dele i sæt, for eksempel bremseskiver sammen med bremseklodser, og spar derved penge på dit køb.
Tekniske karakteristika ved Mercedes-Benz E-Klasse S211
Mercedes-Benz E-Klasse S211 stationcarens længde, bredde og højde var henholdsvis 4,850 mm, 1,822 mm og 1,496 mm. Bagagerummets volumen varierede mellem 650 til 1,950 liter, alt efter positionen af bagsædernes ryg. Der var plads til 5 personer i kabinen. Frihøjden var 160 mm. Efter et nyt design i 2006, blev bilens længde forøget til 4,888 mm og højden til 1,506.
Hovedmodifikationer
Der blev produceret 48 modifikationer af Mercedes-Benz E-Klasse S211 (2003–2009) i løbet af fremstillingsperioden: 15 benzinversioner og 11 dieselversioner før det nye design i 2006, samt 13 benzinversioner og 9 dieselversioner derefter.
E63 AMG benzinversionen var den hurtigste og mest kraftfulde. Stationcaren accelererede til 100 km/t på 4.6 sekunder, og dens makshastighed var begrænset til 250 km/t. Motoren ydede 514 hk og dens moment var på 630 Nm. Den 7-trins automatgearkasse var bemærkelsesværdig for dens høje driftshastighed, og den bidrog til en forøgelse af brændstofeffektiviteten. På trods af dette faktum, var brændstofforbruget betydelig: den skulle bruge 22.6 liter brændstof per 100 km ved bykørsel, 14.6 ved blandet kørsel og 9.9 liter på motorvej. Dens lastevne var 505 kg. Dens Airmatic luftaffjedring forbedrede køretøjets dynamik betydeligt.
Udstyrspakker til E-Klasse S211
Der blev tilbudt 3 udstyrspakker til E-Klasse S211 stationcars: Classic, Elegance og Avantgarde, som kunne udvides med forskellige ekstrapakker.
Avantgarde konfigurationen var den rigeste og indeholdte en 15 mm sænket affjedring, spoilere, bi-xenon forlygter og LED baglygter, upolstrede lædersæder, aluminiumsindsatser i kabinen og andre elementer. Støtten fra multi-kontursæder kunne justeres automatisk. Dermed sikredes det at man sad godt under kørsel med aktiv manøvrering. Ydermere havde sæderne massagefunktioner samt positionshukommelse. Thermotronic fire-zone klimaanlægget var ansvarlig for en komfortabel temperatur inde i kabinen.