Tilbage
Land
Tilbage
Mine køretøjer
-
Reservedele til din bil

-
Information
Vi ved alle at i en kold vinter er bilens normale varmeanlæg utilstrækkeligt. Og der er mange grunde til det: et stort karrosseri, mangel på bilisolering, diesel, som har en lavere opløsning end en benzinmotor, ukorrekt placering af ventilationssystemet ventilatorer og så videre. Men der er altid en udvej – installer et andet varmeapparat til at hjælpe hovedvarmeren.
Ekstra pumpen er designet til at blive brugt i kompleks med væskevarmeren for at sikre bevægelsen af væsken i varmesystemet i kabinen, passagerafdelingen og i kølersystemet i den interne forbrændingsmotor. Der er mange fordele ved ekstrapumpen: indvendig varmeproces er lang mere produktiv på grund af den høje hastighed i kølervæsken takket være pumpens høje kapacitet.
Ekstrapumpen var oprindeligt ment til at arbejde og præstere i ekstreme klimaforhold. Derfor er pumpen modstandsdygtig over for frost (ved lave temperaturer er presset på den elektriske pumpes udløb stabilt). Ekstrapumpen har også en stor kraft og kapacitet, hvilket bestemmes af det betydelige differentielle pres mellem in- og output.
Køb en ekstrapumpe i vores onlinebutik til en lav pris, og du vil sætte pris på den. Den første er muligheden af effektiv og hurtig opvarmning af kabinen under stilstandstiden, når motoren slet ikke er i gang. En anden fordel er inklusionen af autonom opvarmer, et faktum der gør at både bilejeren og passagerer nyder at en køretur i den varme kabine. I vores onlinebutik kan du også købe andre bildele, som viskermotor, bremsebelægninger, svinghjul eller dørhåndtag.
Start med at kontrollere væskestanden i systemet. Hvis niveauet er utilstrækkeligt, bør du fylde op med væske. Ved højt væskeforbrug, så du bør kontrollere forbindelsespunkter og pumpe for utætheder.
Du kan afsløre fejl ved ved måling af olietrykket i pumpeudløbet med en trykmåler. De fleste præcise resultater, og diagnose udføres på dedikerede servicestationer.
Det kan være nødvendigt at diagnosticere den hydrauliske servostyring pumpen, hvis du oplever følgende symptomer:
En af de fælles fejl med hydraulisk servostyring pumpe, er at luft trænger ind i systemet. Dette sker, når den komponent forbindelser til slangerne er beskadiget, og deres fastgørelsesmidler, eller klemmer er løse. Tryktab i mekanismen er også forårsaget af slid på tætningsringene og olietætninger. Det kan også forekomme på grund af skader til arbejds kammeret i pumpen. Nogle gange på grund af alder eller dårlig kvalitet samt væske skade.
Komponent Skader opstår som regel på grund af forkert installation. Fejl kan også være forårsaget af forkert reparation, vedligeholdelse og drift af systemet. At dreje forhjulene i position, indtil den stopper øger belastningen på pumpen. Dette øger risikoen for skader på cylindrene og tab af bevægelse af pumpens omløbsventil.
En almindelig årsag til for tidlig slitage af komponenten er en mangel på smøremiddel. Dette fører til pumpe komponenter sætter sig fast og pumpen stopper i sidste ende. Komponenternes liv afhænger også af deres kvalitet, og hvor godt du tager dig af vedligeholdelsen af det. Periodiske eftersyn og nøjagtig fjernelse af luft fra systemet kan forøge levetiden af komponenten.
Hvis du har mistanke om, at der er luft i systemet, så skal du løse dette. Hvis systemet er forurenet, skal du skylle pumpen helt ud.
At erstatte komponenten starter man med at systemets rem fjernes først og derefter løsnes klemmen. For klip langs røret og demonter slangens tilslutningsrør. Hav en beholder klar til at dræne væsken i. Skru bolten som holder af og fjern tilførselsslange. Det anbefales, at du fjerner væsken direkte fra pumpen med en sprøjte og derefter demontere komponenten for at lette processen.